21 November 2009

Idag är solen här!!! Allt är så vackert och härligt. Matte och lillhusse och jag har varit på prommenad längs med vattnet. Vi passade på att sticka ned på stranden vid Solvik, det var ju ändå inga som badade. Tänk, hela långa sandstranden för sig själv med alla små vågor som rullar in, härligt! När jag hade badad klart gick vi vidare till Ålstensängen där jag träffade på ett gäng andra hundar som jag busade runt med.

                     På väg.....




                            Bad på Solvik




                         En jätte "sandlåda"




                        Full fart på Ålstensängen




                         Vem är du?






                 Jag och lillhusse pustar ut


Kommentarer
Postat av: Johanna

leo är sööötast :)

2009-11-22 @ 20:43:50

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0