Ålsten

Nu har jag just kommit hem från en väldigt lång och rolig prommenad i Ålsten med Iza! Bibbi körde oss till Ålsten och på vägen hämtade vi upp Iza och Matilda! När vi kom fram gissa vad jag gjorde då? Jag kasta mig i vattnet såklart! :) Iza hoppade i efter i bara farten hon brukar aldriga bada, så hela hennes flece blev blöt!
Sen gick vi hela långa vägen hem fast de var inte så jätte farligt det var ju kul! Nu när jag kommit hem fick jag hoppa i badkaret och tvätta mig! :)

Nu blir jag ren! :D


Bilder sen dagen kommer sen, jag måste fixa med bilderna på ett memory stick! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj, vad blöt du är! Men du verkar gilla att bada :D kram på dig!!!!!!

2009-11-14 @ 17:19:12
Postat av: Iza

Oj, vad blöt du ser ut. Jag var bara tvungen att duschas av. Många tasskramar Iza...... :)

2009-11-14 @ 18:40:56
URL: http://izass.bogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0